2011. szeptember 13., kedd

Melegfront 1.- Bemutatkozik a Kis herceg.

Sziasztok! Én Kis herceg vagyok, és egy, a Ti világotoktól távoli bolygóról jöttem. Igazság szerint annyira nem is távoli, csupán sokak számára ismeretlen, és ezért félnek tőle, és elítélik. A saját nememhez vonzódok. Meleg vagyok, ratyi, buzi, homó, radiátor, hősugárzó, fűtőtest... stb. A "Melegfront" rovatom a melegek világáról fog szólni, betekintést engedek a kíváncsiak számára, megmutatom az igazat azoknak, akik a tévhitek világában élnek, segítek mindenkinek, aki még nem mert előbújni a szekrényéből. A célom, hogy az emberek rájöjjenek, senki nem akar önszántából a kitaszítottak közé tartozni, de ha már így történt, a másság számkivetettjeként is lehet teljes értékű, és boldog életet élni. Ha bárkinek bármi kérdése, ötlete lenne, nyugodtan írjon Nekem, a kisherceglovesyou@gmail.com e-mail címen, vagy akár itt kommentben.
Hamarosan jelentkezek.
Puszi:
Kis herceg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése