2011. szeptember 13., kedd

Első poszt a smink rovatunkba. Így osztályozom én!:)


Sminktárolás.

Ma megijedtem...olyan kevés cuccom van! Valahogy pakolgatáskor mégsem volt olyan kevés....
Van egy nagy polcom...megmutatom,hogyan rakom el őket!
 A felső szint a lakkoké és néhány egyéb cuccé...Testápoló,fülpiszka!
 2. szint: sminkek!:) de nem mind. a nagy palettám itt sincsen!
 ékszerek,parfümök, rezselők, némi smink, cerkák,spirálok.
 utolsó szint: körmös cuccok : mínusz körmöslámpa
 egyben. (Bocsi a kupiért,ahogy takarítottam, sorbaraktam, kiborult a flitter)
 Alapozás, arcra valók dolgok.
 ecsetkék, aplikátorok.
 fülbi, gyűrű, no a fülbiből nem mind.

 A bal fenti kék tengerparti zsákmány!
 Gumitartó..:glisskur
 hajas.
 balzsam és festőde
a szobámban meg a többi kütyü

1 megjegyzés:

  1. Úristen. Azt hittem sok sminkem van, de l.fasz vagyok Hozzád képest:) Hajrá-hajrá!:)
    BArbi

    VálaszTörlés