2011. szeptember 19., hétfő

Gondolom te is ébredtél már nem egyszer úgy, hogy "úristen, nincs mit felvennem!", vagy az este eltervezett ruhaösszeállítás már nem is olyan csodás, mint gondoltad, esetleg túl egyszerűnek titulálod ruháidat, s szeretnéd valamivel feldobni. Nem kell egyből a bevásárlóközpontba rohanni, avagy azon búslakodni, hogy nincsen pénzed szebbnél-szebb kiegészítőkre. Ha van is, akkor sem fogsz úgy kinézni, mint a divatlakpok hasábjain díszelgő modellek...még véletlenül sem. Ezért kell elfogadnod s szeretned magadat úgy, ahogy vagy, de nem erre szeretnélek megtanítani. Én is számos esetben éreztem azt, hogy ruháim túl szürkék, s hogy nincs meg az a PLUSZ, ami szükséges a belső békémhez. Viszont mára megtanultam hogyan tudom egyszerűen, mégis nagyszerűen feldobni napi viseleteimet. Készítettem pár összeállítást, melyek segítségedre lehetnek.

Először is itt van ez az egyszerű, lenge anyagból készült combig érő felső. Magában nem nyújt semmi extrát, s nem is mutat túlságosan jól kiegészítő nélkül. Nézzük én hogyan is dobtam fel:

Nem nehéz a képlet: deréköv, amivel számos ruhát stílusossá tudsz varázsolni, s nem mellesleg eléggé impozáns látvány.


Második "alanyom" már nem ilyen egyszerű, viszont szabásából adódóan nem mutat túl jól, ha csak úgy felkapod magadra.

Szimpla kis barna öv, bármelyik H&Mben, s egyéb ruhaboltban találsz ehhez hasonlót. Az egyik legkedvesebb kiegészítőm, szinte az összes ruhámat fel tudom dobni vele.

Meg kell jegyeznem, hogy ezt a trikót 300 forintért vettem a New Yorkerben. Minden nő kedvenc időszaka az évszakváltás, hiszen olyan leárazásokkal találhatja szemben magát, melyek még vékony pénztárcával is megfizethetőek. Bár vészesen közeleg a hűvös idő, én minden bizonnyal ki fogom használni a lengébb felsőimet is, kardigánnal még jobban is mutatnak:

Minden ruhadarabhoz egy nyakláncot használtam, általában még gyűrűvel, s olykor még kalappal szoktam lendíteni az összképen. Lássuk ezeket:


Remélem élveztétek a kis összeállításomat! Legközelebb Olcsilány fog előrukkolni ezekhez a kombinációkhoz illő, egyszerűen megvalósítható sminkekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése