2011. december 4., vasárnap

Névadó

Nem hiába lettem Samy. Kisherceg adományozta nekem ezt a nevet, mikor megismerkedtünk, mert bizony én voltam a helyi Samantha Jones.
Aki nem ismerné, rövid karakterbemutató: minden élő pasira rámászik, érzelemmentes szex és három elbűvölő barátnő, valamint számos homoszexuális barát, akik közül Kisherceg az én fő fő főm.
Nos, nem könnyű egy ilyen híres személy magyar karakterének lenni, hiszen valljuk be, milyen lakat az, amit minden kulcs kinyit. Ha egy nő élvezi a szexet, már egyből kurva.
Én "büszkén" vállaltam/vállalom a múltamat és az ezzel járó dolgokat. Eléggé kilógok barátaim köréből, akárcsak Sam. Nekem ugyan nincs hatalmas PR cégem, nem vagyok tele márkás holmikkal és kiegészítőkkel, csak a turiból felvett ócska kis ruháimat tudom felmutatni, illetve a szánalmasnak tűnő iskolai teljesítményeimet. Mégis gazdagabbnak érzem magam, mint akárki más, márkás cuccokkal felturbózva.
Így karácsony közeledtével mindenki kicsit szentimentálisabb lesz, jómagam is. Jöjjön hát a nagy vallomás: Samantha Jones magyar helytartója immáron hivatalosan is párkapcsolatban él és szerelmes. Ez nem azt jelenti, hogy nem hiányzik a múltam, de igenis jobban érzem magam, mióta tudom, van valaki mögöttem, aki támogat és vigaszt nyújt. Bizony nem könnyű erről a témáról beszélni, de ki, ha én nem...
Lányok. Nem lesztek kevesebbek attól, ha van/volt/lesz egy-két egy éjszakás kalandotok. Az ember önbecsülésének igenis néha jót tesz. Nem lesztek kurvák, csak azért, mert élvezitek a szexet. Nem lesztek ócska lakatok, csak mert sok kulcs kinyit Titeket! De ne feledjétek- először tisztázni kell a másik féllel, hogy mire is van szükségetek. Persze, ha egy szórakozóhelyről mész haza egy pasival, akkor egyértelmű a dolog. De ha másnap reggel puszira szeretnétek kelni, akkor bizony ördöglakattá kell válnotok.
Samantha a sorozatban is megpróbálta, de a bizalom elvesztése után nem működhet jól egy kapcsolat. Bennem is van egy kis szálka, hiszen elég nehézkesen alakult a kapcsolatom az én Richardommal de mégis boldog vagyok. Ugyanúgy megadhatja egy lerongyolt lakatnak is a végső kulcs azt a nyitást, ami után többé nem kell keresni másikat.
Mindezen bejegyzés nem születhetett volna meg a legjobb recept nélkül: barátok. Nem lettem volna Sam, ha nincs mellettem Kisherceg, Olcsilány, adriegirl illetve BattieJones. Ha ők akkor, nem állnak mellettem, talán nem Samantha lennék, hanem valami elfuserált prostituált.

2 megjegyzés:

  1. ó ez egy nagyon édes bejegyzés! :)
    én is megszívtam már egy ilyen "egy-éjszakás kalandot", kár, hogy az ilyesmi elrontja a barátságot. de az nyugtat, hogy ha ennyit érek NEKI, akkor nincs értelme agyalni, mi lett volna, ha...
    ezzel a felfogással szerintem könnyedén túl lehet lépni a kellemetlen dolgokon is. :)

    VálaszTörlés
  2. Bár nekem ELVILEG nem volt egy éjszakás kalandom, ez egy fantasztikus bejegyzés. Ildus, meg kell, hogy mondjam, az írói stílusod mintha csiszolódott volna. Legalábbis számomra olyan, mintha egy hivatalos blogger bejegyzését olvasnám a"Szex és csajok" rovatban.

    VálaszTörlés